сряда, 27 януари 2016 г.

ПРОРОЧЕСТВО ЗА БЪЛГАРИЯ от Дъглас Лили, Норвегия


ПРОРОЧЕСТВО ЗА БЪЛГАРИЯ от Дъглас Лили, Норвегия

ПРОРОЧЕСТВО ЗА БЪЛГАРИЯ

Дъглас Лили, Норвегия

„Сърцето ми плаче за тази нация, за да бъдат освободени пленниците. О, елате, мои възлюбени. Елате на планината този ден и пийте дълбоко от Духа Ми, от великата Ми любов, защото имам чудни неща за вас и имам чудеса. Аз ще излея от Духа си на всяка твар, върху всички онези, които са смирени и съкрушени. Ще ги изправя и ще ги превържа с тези връзки на любов и ще ги докарам на Моята маса. И ще ядете на този празник. Ние ще празнуваме и ще се радваме един на друг. И няма да познаете повече болка, защото тази жертва е била извършена.
О, мои възлюбени, елате по-близко до сърцето Ми, защото копнея да ви говоря във всичките тези проблеми, през които преминавате. Не се притеснявайте за утрешните врагове, защото Аз ще ви дам благодат. Защото Моята благодат в немощ се познава. И в тази немощ, ще ви направя силни. И ще ви изпълня с любовта Си, да отидете до нациите и да им говорите, защото сега е времето, казва Господ, когато ви призовавам. Елате до тези планини на любовта и пийте дълбоко от изворите.
Идва вятърът на съживление. Един вятър, който духа над планините на България. И този вятър духа върху нациите. Давам ново съживление, казва Господ. И Аз духам върху нациите, казва Господ, един мощен вятър на съживление, който ще спаси много души и ще изцели много сърца. Това е вятърът на любовта, казва Господ, който духа от присъствието Ми. И той идва върху тези планини на любов. Сложете глава върху гърдите Ми и елате по-близо до сърцето Ми и Аз ще ви пастирувам, казва Господ. И ще ви водя на места, на които ще отидете. И ще ви водя с Духа Си. И ще ви водя с голямата Си любов. Защото без тази любов не можете да вървите. Трябва да познавате сърцето Ми, казва Господ, трябва да Го познавате. И трябва да дойдете по-близо до сърцето Ми. Елате до тези планини на любов, казва Господ. Стойте в присъствието Ми и Аз ще снабдявам всичките ви нужди.
Аз съм направил небето и земята и няма нищо, което да задържа от вас, мои възлюбени, защото любовта ми е толкова велика. Всичко от което имате нужда, ще го имате, само се приближавайте по-близо до Мен. Аз искам да бъда с вас, мои възлюбени, и да ходя между вас в тези планини на любовта. И Аз ще извърша нещо ново в тази земя. Ще взема от тези стари неща. Господ казва, ще излее Духа Си върху всичките щерни и те ще спазват това видение за Мен и Аз ще се движа в църквите. Просто издигнете сърцата си към Мен, казва Господ. Принесете ги като жертва.”
Господи, ангелите идват от небесата и аз виждам тези стотици хиляди ангели.
“Ето в тези дни, казва Господ, върху тази земя, те идват, за да отворят тези затворнически врати, да отворят тези врати на съветничество, да отворят тези сърца на любовта.”
Господи, аз се връщам при Теб с покаяние, в моята болка и немощ, идвам при Теб сега, при Твоето изобилие на милост.
“Аз ще върна блудните синове обратно, казва Господ. Всички тези, които са си отишли от Дома Господен, ще ги върна обратно. И те ще чуят този радостен и изцелителен глас. Чуйте гласа Ми, деца! Това е гласът на Пастира и Аз издигам пастирите Си в тия дни, пастири, които познават сърцето Ми, които познават гласа и мислите Ми. И ще ги изпълня с Божията сила, за да могат да изгонят всички тези демони.
Бъдете смели и насърчени. Не се страхувайте от никого. Аз ще разчупя този дух на религия. Искам да дойдете в присъствието Ми. Искам да излезете от вашата религия.
Аз ще ви дам тези оръжия, казва Господ. Ще ви дам авторитет през тия дни. Елате в присъствието ми, казва Господ. Моето присъствие е пълнота от радост и от дясната Ми страна има место за всички. Аз ще разруша този дух на временни неща в живота ви и ще освободя богатство, за което никога не сте знаели преди.
Сега има много сили на тъмнината и те са се опитвали да ви обезсърчат. Казвали са: Не е възможно да дойде съживление, не е сега времето да излезете от бедността си.
Споделяйте Моите чудеса, казва Господ. Ще видите тези мощни неща през тези дни. Защото Аз се движа чрез Духа Си.
Следвайте Ме, казва Господ. Всеки ден ходете в присъствието Ми. И питайте за тези стратегии, защото аз ще освободя стратегиите Си в идващите месеци. Защото сега е момента, когато здраво трябва да се държите за олтара. Нека огънят да дойде върху олтара и да изгори всички ваши плътски идеи. Защото Аз имам планове, казва Господ, и те са в небето. И Аз ще ги открия на тия, които дойдат в присъствието Ми.”
Благодарим ти, татко, че ни докара тук в Родопите. Ти ще докараш много хора от краищата на света в България, защото голяма вълна ще се разлива в тези Родопи. И това ще бъде едно непрестанно видение на Святия Дух, защото е време на възстановяване, време на съживление, когато ще възвърнеш всичко това, което Сатана е откраднал от тази земя.
„Ако вие ме следвате, казва Господ, Аз ще ходя с вас. Ще видите много неща да се случват в живота ви. Защото започвам в живота на всеки един. Аз ще изгоря всички тези грехове, тези себични идеи, и ще ви върна обратно до кръста. Проповядването на кръста ще бъде със сила в тия дни. И тези, които проповядват евангелието, ще ги изпълня с Духа Си. Защото има много фалшиви евангелия, които се проповядват през тези дни. Върнете се отново към Господа, върнете се към основата на апостолите. Търсете отново Книгата, казва Господ. Точно както издигнах Илия и му казах да издигне олтара, а Ездра трябваше да построи стените и след това говорех със слугата Си и му казах, проповядвай Божието Слово, чети Словото на Бога.
Идете в Словото на Бога, изучавайте го, защото това е вашата храна, казва Господ. За нищо сте се трудили, но Аз ще отворя прозорците на небето.
Това е само началото, казва Господ. Това е само началната година на съживлението. Това е едно полагане на основата. Трябва да сте сериозни, казва Господ. Трябва да имате едно видение. Не си играйте на игрички. Последно време е, казва Господ. И Аз ще излея Духа Си само върху ония, които Ме следват. Моят Дух ще даде специални помазания, за да може да преместите тези планини, върху които стоите. Много от вас сте кръжали около тези планини много години и не сте влизали в тези обещания, не сте приемали обещанието. Но сега е времето, казва Господ, когато да дойдете до това свято място, за да ги представите пред моя кадилен олтар и да принасяте тези скъпи молитви. Да принасяте тези жертви пред олтара, защото Аз ще се движа чрез всеки един.
Недейте да изглеждате толкова големи с вашите дипломи. Върнете се при основите, казва Господ. Не мислете, че сте по-голяма работа от другите. Вие всички сте спасени чрез Моята кръв. Всички сте слуги и роби на живия Бог. Коленичете пред мощния Бог и Му служете. Тук през тези дни, служете един на друг, казва Господ. Считайте ближния по-горе от себе си. Защото това е ума на Исус. Той дойде да служи. Той дойде като слуга. Той чистеше крака. И това умиване на нозете ще дойде повече и повече през тия дни.

Това е нов ден, казва Господ, нов ден. Аз ще раздвижвам чрез Духа Си. Радвайте се, вярвайте, защото Аз правя нови неща.”

Няма коментари:

Публикуване на коментар