четвъртък, 25 декември 2014 г.

"Вие сте един от Божиите съработници"




Вие сте един от Божиите съработници



Как се виждате когато се провалите, когато напълно се прецакате? Прекарвате ли времето си размишлявайки за всички пъти, когато сте се провалили и че вие сте толкова добри, колкото вършите добро? Какво шепне врагът в ухото ви, когато сте се провали? Напомняния ли ви за това как вие никога няма да се промените, никога няма да пораснете? Напомня ли ви за греховете, които сте извършили откакто сте станал християни?

За мен това е второто, отново и отново: ми напомня греховете които съм извършил от както станах християнин. Въпреки, че аз съм се покаял за тях, врагът обича да шепне в ушите ми, изкушава ме да се съмнявам в моето спасение, в моята прошка, и в моята свобода.

1 Коринтяни 3:9
"Защото сме съработници на Бога; вие сте Божия нива, Божи строеж."

Току-що Павел бил силно упрекнал църквата в Коринт. Той им казал само осем стиха по-рано, че той "не може да се обърне към тях, като към духовни хора, а като към плътски хора, като към бебета в Христос." С други думи, те толкова много приличат на нехристиянския свят около тях, че той дори не може да говори с тях като с Божи народ, а вместо това трябва да говори с тях на бебешки език, защото те са много незрели.

Как тогава е можел Павел да каже на тези Коринтяни, че те са Божии съработници, Божия нива, Божие здание, толкова скоро след това? Той е можел да им каже това, защото тяхната идентичност не се определя от това, което са направили, но от това, което Бог в Христос е направил за тях. Те могат да бъдат съработници на Бога, нива, както и сграда, понеже стих шети казва: "Бог дава растежа."

Бог работи чрез вас да изгради Своето царство и може да ви употреби по какъвто иска начин, за да направи много по него. Така че, следващия път, когато врагът се опита да прошепне скришно в ухото ви, напомнете му, че сте били купени с кръвта на Христос и сте един от Божиите съработници, част от нивата Му, и една тухла в сграда Му. Исус няма да позволи църквата, която Той изгражда, да се провали или рухне.

От пастор Райън Уилямс

Няма коментари:

Публикуване на коментар