събота, 28 февруари 2015 г.

Кръвта на Исус има сила за всичко!!!

Здравейте скъпи братя и сестри,
бих искала да ви споделя един доста интересен сън,който Бог ми даде преди няколко дни.

Ето какво сънувах: сънувах,че съм на една улица,късно вечерта, на която имаше доста ранени хора по земята,сякаш след война и множество линейки и медицински лица,обслужващи хора,пострадали.Аз си минавах просто и разглеждах, докато не забелязах едни малки мишки да се разхождат под краката ми ,те бяха доста малки и привидно сладки.Аз се наведох да ги видя  и докато ги гледах им се наслаждавах,като ги галех,докато не дойде един голям плъх,който ме захапа веднага по китката и започна да смуче кръв. Аз се уплаших и започнах да размахвам ръката ми с надеждата,че някоя медицинска сестра ще ме види и ще ми погне.Но за съжаление никой не ме видя а аз гледах плъха как смуче кръв ,здраво захапал и надуващ се. Доста кръв ми изпи, докато не се пръсна от кръв и накрая падна сам и получи две длъбнатини и умря.След  това чух женски глас,който ми каза,че сега сигурно плъха ми е предал някаква заразна болест и нарече името на болестта, а аз и повярвах и го казах същото. Започнах да вървя по улицата,притеснена и уплашена за това дали има лек. Докато не чух мъжки глас,който ми каза: "Вземи тази чаша" и в същото време имах чаша в ръцете си  с вода и кръв, и гласът каза: "Това е кръвта на Исус Христос и само тя може да те изцери. Пий!"
И аз видях чашата с кръв и вода и си помислих,аз знам,че има сила в кръвта на Исус, но трябва ли  буквално да я пия?  И докато я носех и размишлявах,се съгласих за това и се събудих.