петък, 13 февруари 2015 г.

100 дни на правилно вярване: Ден 3 - Бягство от затвора


Ден 3 - Бягство от затвора

Днешния стих

Тогава извикаха към Господа в бедствието си; и Той ги избави от утесненията им; изведе ги от тъмнината и мрачната сянка и разкъса оковите им.
Псалм 107:13-14

За кой се мислиш? Забрави ли всички грешки, които направи?
Няма да се оправят нещата. Приеми си жребия.
Няма да стане - просто ще се провалиш отново!
Никой не те обича. Ти си съвсем сам.
Чувал ли си някога тези думи на обезсърчение, обвинение и отхвърляне?

     Виждал съм тези тактики на заблуда, заредени с осъдително осъждане, използвани толкова често от противника. Виждал съм твърде много хора, които са се опитвали да се измъкнат от сянката на миналото си или да се освободят от зависимостите си да сe поддават накрая на тези лъжи за себе си, за самоличността им и бъдещето им, и съдбата им. в резултат на това те не могат да се освободят и ден след ден живеят само за да увековечат болката, страховете и зависимостите си, за които са вързани.

     Това е силата на неправилното вярване.

      Неправилното вярване поставя хората в затвор - затвор, където затворниците се държат така, сякаш са лишени от свобода в затвор с максимална сигурност. Те маршируват неизбежно към техните усойни килии на съмнение в себе си и на зависимости. Те си позволяват да бъдат водени в подземия на разрушително поведение. Убедили са себе си никога да не мечтаят за по-добро място, като вярват, че нямат избор да живеят в отчаяние, разочарование и поражение.
     Ако това е твоето описание, време е за бягство, приятелю. Време да избягаш на свобода от осакатяващата хватка на всичко, което те спъва. Как? Чрез правилно вярване  - светлината, която осветява пътя към свободата извън този затвор.
     Знай и вярвай, че Бог не иска да живееш в затвор от страхове, вина и зависимости. Отвори сърцето си да вярва, че Неговия план за теб е да живееш с преливаща радост, мир, надхвърлящ всяко разбиране и непоклатима увереност в това, което Той е направил за теб. Чрез кръста Исус плати за теб, за да имаш Неговия изобилен живот – живот белязан от Неговата свобода, Неговата сила и Неговите благословения.
     Време е да пуснеш живота на поражение и да встъпиш в живот пълен с победа, сигурност и Божията изобилна благодат!

Днешната мисъл 

Бог не иска да живея в затвор от страхове, вина и зависимости, но с радост, мир и увереност в това, което Той е направил за мен.

Днешната молитва

Татко, благодаря Ти, че чупиш веригите на всяко неправилно вярване, което ме е връзвало и затова, че ме освобождаваш все повече и повече, за да живея изобилен живот. Заявявам, че като научавам повече за Твоята благодат и Твоите добри планове за живота ми, Ти ме преобразяваш отвътре навън. Вярвам, че след като започнеш да заместваш неправилните ми вярвания с правилните вярвания от Твоето Слово няма начин животът ми да не се промени към по-добро! Амин
Публикувано от Sasho Mladenov

Няма коментари:

Публикуване на коментар