понеделник, 24 август 2015 г.

Как приех Господ Исус Христос в живота си - свидетелство на Флора Василева

Как приех Господ Исус Христос в живота си.
Свидетелство на Флора Василева 




Животът ми в света, беше като при всички останали изпълнен с грях и недоволство. Имах празнина в себе си и търсех подсъзнателно любов навсякъде , но по грешен начин. Събирах се с лоша компания. От детството ми живеех в отхвърляне, това се прехвърли и в по късен етап от  живота ми. Винаги съм търсила Бог , разговаряла съм с Него , давала съм празни обещания. Знаех , че го има , но ми беше толкова далечен. След много  лоши преживявания , скитахки се и търсеща мир, ученичка последна година , аз разбрах, че съм бременна и от този момент Бог започна мощно да работи  в живота ми. След като се  роди детето , което нарекохме Мирослав , в което няма нищо случайно се събрахме да живеем със семейство , в което жената беше вярваща , видях в нея пример на съвсем друго общуване с Бога , което никога не съм виждала. Започна едно объркване в мен , за всичко , което знам до момента, оставих всичко и си казах , Господи покажи ми правия път по който да те следвам, защото вече не знам кое е правилно . И няколко месеца по късно , аз вече бях кръстена е Духа и изпълнена с Неговата любов и милост. Вече четири години по късно , аз продължавам да раста в Христос и благодаря на Господ Исус Христос , за всичко, което върши в живота ми , защото знам, че Той мисли само най доброто за мен . Сега търся лицето на Господа  и Неговата воля, имам мир, защото зная в кого съм повярвала.

Няма коментари:

Публикуване на коментар