вторник, 4 август 2015 г.

Свидетелство от Южна Корея



Август 2015

배수지
"Когато тази проповед беше качена преди месец, дойде във възможно най-правилният момент! Съжалявам, че не я коментирах тогава.
Сякаш Бог ми говори чрез нея... 
Надявам се скоро да има нови проповеди! Нуждаем се от тях! За моето семейство проповедите на Джоузеф Принс са за душите ни, това което кислорода, светлината, водата и храната са за тялото.. И сигурна съм, че е така и за много други хора!
Всъщност не точно Джоузеф Принс допринася за това, а Бог, Който говори чрез Него.
Нищо друго досега не е променило живота ми толкова колкото това да слушам "Евангелието на Благодатта"... Слушала съм и други пастори и проповеди, слушала съм свещеници в Православната църква (ние сме Православни Християни всъщност!), но без особен ефект за съжаление... Поне за мен и моето семейство! Сигурна съм, че всички пастори и свещеници, които служат на Бог са благословение за паството си... Разпространяват Божието Слово и това е най-важното!!!
Все пак Джоузеф Принс наистина обича Бог и проповядва Божието Слово с толкова страст, вяра и увереност, че няма как да не почувстваш, че и ти искаш да живееш с толкова страст, вяра и упование в Бог! 
Сякаш "Евангелието на Благодатта" оживотворява вярата ми така както нищо друго, дава ми увереност, сигурност и ме кара да разчитам на Бог така както едно бебе разчита на майка си и баща си... И наистина се случват чудеса!!!
Но за мен... Просто нищо не помагаше, колкото и да се молих... Явно защото вярата ми не е била достатъчно силна, за разлика от страховете ми...
Аз говоря английски и гледам новите проповеди на Джоузеф Принс, но родителите ми не говорят Английски, а ние всички се нуждаем от това да ги слушаме. Затова и съм толкова благодарна на г-н Красимир Вишев, който качва проповеди с Български превод...
Чувствам се пълна с енергия, здрава и защитена, виждам как Бог работи в живота ми и това подхранва още повече вярата ми! Буквално ме води към по-добро... Да слушам и гледам тези проповеди заедно с родителите си ни свързва още повече като семейство, обединява ни и изгражда връзката ни с Бог.
В последния месец се поразсеях малко, не слушах много проповеди, не четях Библията и вниманието ми беше заето с други неща... В резултат на което имам чувството, че дявола се опитва да ме атакува отново... Ако се разсееш дори за момент и оставиш дори мъничко място тъмнината веднага използва момента и свободното място, за да ти нанесе удар и да те върне там където си бил в миналото - опитва се да те убеди, че нищо няма да се промени, че здравето ти се влошава отново... И ти внушава куп други лоши и страшни мисли. И действителността започва да се променя към по-лошо веднага! Това наистина е духовна борба, която всички водим. Особено Християните... Не е никаква шега... Затова много, много се надявам, че скоро ще има нови проповеди, които да гледаме всички заедно у дома!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар