събота, 3 октомври 2015 г.

"Завет на благодат и вечна милост"

ЗАВЕТ НА БЛАГОДАТ И ВЕЧНА МИЛОСТ

Искам да споделя с вас как излязох от закона и открих благодата на нашият Господ     Исус Христос . Преди четири години предадох живота си на Христа, а преди две имах преживяване с Господа, което чак сега разбирам две години по късно. В сън се виждам отстрани в леглото и как идва към мен една малка светлина и колкото повече се приближава толкова по голяма става, когато стигна до мен излезе една ръка с преливащи цветове на дъгата. Докато си мислех, какво да правя духът  в мен разпозна Господа и хванах ръката аз сама се очудих от реакцията си. Целувах ръката плачех и казвах , обичам те Господи. След това се събудих разбрах, че всичко това е знак на завет и обещание, едва сега разбирам , че Бог направи с мен новият завет на благодатта, дъгата има нов символ в Новият завет и той е че Бог повече няма да ни се гневи. “Защото това е за Мен като водите на Ной – както се заклех, че водите на Ной няма вече да наводнят земята, така се заклех, че няма вече да ти се разгневя и да те смъмря. Защото, ако и да се отдръпнат планините и да се поклатят хълмовете, пак Моята благост няма да се отдръпне от теб и Моят завет на мир няма да се поклати, казва ГОСПОД, който ти оказа милост.” Исая 54:9-10 VBG  Сега вече  въпреки, че тепърва израствам в благодатта аз съм готова да споделя , че сега наистина се чувствам ново създание. За туй, ако е някой в Христа, той е ново създание; старото премина; ето, всичко стана  ново. (‭2 Коринтяни‬ ‭5‬:‭17‬ BG1940)‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬  Разбрах, че докато сме в закона ние сме едни духовни бебета. И ако живеем по закона, ще изпуснем славната благодат на Исус Христос, с която ни благослови. Защото това е учението, което новият Завет ни дава да укрепваме в благодатта. Благодата на Исус Христос в Новият Завет отвори очите ми да виждам ясно, помага ми да не съгрешавам, защото когато опознавам моя Бог и Спасител, когато опознавам, колко е свят Господа  и каква жертва направи за нас , тоест Неговата любов. Аз нищо друго не желая освен да търся Исус и Неговата любов. Издирвате благодата на нашият Господ в Новия Завет , защото той е пропит с нея и ще се промени вървенето ви с Христос, ще откриете отговора на всичко. И “правилното вярване води до правилно живеене”.   Закона е задушаващ, подтискащ и той убива вкарва те в страх и правила , които са не по силни за човека. Съставяш си програми и изместваш функцията на святия дух.” Но ако се водите от Духа, не сте под закон. “(‭Галатяни‬ ‭5‬:‭18‬ VBG) а благодатта оживотворен, дава живот, изпълва те с желание да служиш на Господа, а не да го правиш по задължение без чувство. ‬‬‬”който ни направи способни да бъдем служители на нов завет – не на буквата, а на Духа; защото буквата убива, а Духът оживотворява.”(‭2 Коринтяни‬ ‭3‬:‭6‬ VBG). Законът слага окови, А преди да дойде вярата, ние бяхме под стражата на закона, затворени до времето на вярата, която щеше да се открие. (‭Галатяни‬ ‭3‬:‭23‬ VBG) но също е и възпитател, който ни довежда, до отчаянието, крайният предел на нашите усилия, за да се предадем на Христоси на Неговото завършено ДЕЛО, а не на нашите си дела. Праведният  чрез вяра ще живее!! ‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬  Така че законът стана за нас възпитател, за да ни доведе до Христос, за да се оправдаем чрез вяра. Но след идването на вярата не сме вече под ръководството на възпитател. Защото всички сте Божии синове чрез вярата в Иисус Христос, (‭Галатяни‬ ‭3‬:‭24-26‬ VBG)‬‬‬‬‬‬  Така, че Слава на Господа старото премина, ето всичко стана ново!  Нека благодатта на нашият Господ Исус Христос  да бъде с всички вас братя и сестри! Амин!
Съновидение
Здравейте, скъпи братя и сестри!
Искам да споделя с вас как излязох от закона и открих благодатта на нашият Господ
  Исус Христос . Преди четири години предадох живота си на Христа, а преди две имах преживяване с Господа, което чак сега разбирам две години по късно. В сън се виждам отстрани в леглото и как идва към мен една малка светлина, и колкото повече се приближава толкова по голяма става, когато стигна до мен излезе една ръка с преливащи цветове на дъгата. Докато си мислех, какво да правя, духът  в мен разпозна Господа и хванах ръката, аз сама се учудих от реакцията си. Целувах ръката, плачех и казвах  обичам те Господи. След това се събудих и разбрах, че всичко това е знак на завет и обещание. Едва сега разбирам , че Бог направи с мен новият завет на благодатта, дъгата има нов символ в Новият завет и той е че Бог повече няма да ни се разгневи. “Защото това е за Мен като водите на Ной – както се заклех, че водите на Ной няма вече да наводнят земята, така се заклех, че няма вече да ти се разгневя и да те смъмря. Защото, ако и да се отдръпнат планините и да се поклатят хълмовете, пак Моята благост няма да се отдръпне от теб и Моят завет на мир няма да се поклати, казва ГОСПОД, който ти оказа милост.” Исая 54:9-10 VBG
Сега вече въпреки, че израствам в благодатта, аз съм готова да споделя: Сега наистина се чувствам ново създание. "За туй, ако е някой в Христа, той е ново създание; старото премина; ето, всичко стана  ново." ‭2 Коринтяни‬ ‭5‬:‭17‬ BG1940)‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
Разбрах, че докато сме в закона ние сме едни духовни бебета. И ако живеем по закона, ще изпуснем славната благодат на Исус Христос,  с която ни благослови и ще бъдем съдени , според закона.  Защото това е учението, което Новият Завет ни дава, да укрепваме в благодатта. Благодатта на Исус Христос в новият завет отвори очите ми да виждам ясно, помага ми да не съгрешавам, защото когато опознавам моя Бог и Спасител, когато опознавам колко е свят Господ и каква жертва направи за нас , тоест Неговата любов, аз нищо друго не мога да желая, освен да търся Исус и Неговата любов. Издирвайте благодата на нашият Господ в новият завет , защото той е пропит с нея и ще си промените ходенето с Христос, ще откриете отговора на всичко и “правилното вярване води до правилно живеене”(Джоузеф Принс).
Закона е задушаващ, подтискащ и той те убива, вкарва те в страх и правила , които са непосилни за човека. Съставяш си програми и изместваш функцията на Святия Дух. "Но ако се водите от  Духа, не сте под закон.“ ‭Галатяни‬ ‭5‬:‭18‬ VBG а благодатта оживотворява, дава живот, изпълва те с желание да служиш на Господа, а не да го правиш по задължение без чувство. ‬‬‬”който ни направи способни да бъдем служители на нов завет – не на буквата, а на Духа; защото буквата убива, а Духът оживотворява.” ‭2 Коринтяни‬ ‭3‬:‭6‬ VBG. Законът слага окови "а преди да дойде вярата, ние бяхме под стражата на закона, затворени до времето на вярата, която щеше да се открие." Галатяни‬ ‭3‬:‭23‬ VBG, но също е и възпитател, който ни довежда, до отчаянието, крайният предел на нашите усилия, за да се предадем на Христоси на Неговото завършено ДЕЛО, а не на нашите си дела. Праведният  чрез вяра ще живее! ‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬
"Така че законът стана за нас възпитател, за да ни доведе до Христос, за да се оправдаем чрез вяра. Но след идването на вярата не сме вече под ръководството на възпитател. Защото всички сте Божии синове чрез вярата в Иисус Христос" ‭Галатяни‬ ‭3‬:‭24-26‬ VBG‬‬‬‬‬‬
Така че, Слава на Господа, старото премина, ето всичко стана ново!
Нека благодатта на нашият Господ Исус Христос  да бъде с всички вас братя и сестри! Амин! 

Няма коментари:

Публикуване на коментар