понеделник, 29 февруари 2016 г.

Говори Исус! - "Не се паникьосвай когато другите казват лоши неща за теб или ти правят гадни неща" - Ден 6


Знам, че си бил изненадан и наранен от думите и действията на хората, които са ти направили ужасни неща. Светът е пълен с хора, които ги е грижа само за себе си. Много хора говорят за Бог, въпреки това, техните сърцата могат да бъдат далеч от Мен. Когато бях разпънат, само няколко скърбяха. Повечето хора ликуваха. И все пак, Аз помолих Баща Ми да им прости. Аз избрах да умра за тях. Светът Ме мразеше тогава, и днес тези които обичат светските ценности, често мразят Моите последователи.
Когато си гонен заради връзката си с Мен, не се отчайвай. Вместо това се зарадвай, защото наградата ти ще бъде голяма. Ти споделяш Моите страдания. Въпреки, че те мислят, че са те наранили, по този начин те ти дават възможност, да съхраняваш съкровища на Небето. Тези съкровища идват от истина, правдата, любовта, милостта и понеже Ме следваш. И някой ден ще Ме чуеш да те посрещам в царството на Отца Ми казвайки ти: "Хубаво, добри Ми слуга!"

"Блажени сте, когато ви хулят и ви гонят, и говорят против вас лъжливо, всякакво зло заради Мене; радвайте се и веселете се, защото голяма е наградата ви на небесата, понеже така гониха пророците, които бяха преди вас." Матей 5:11-12
"Защото, ако обичате само ония, които обичат вас, каква награда ви се пада? Не правят ли това и бирниците?" Матей 5:46

Няма коментари:

Публикуване на коментар