вторник, 8 март 2016 г.

Говори Исус! - "Желаеш ли да си здрав?" - Ден 7



В продължение на почти четиридесет години, един човек е бил много болен. Когато го попитах дали иска да е здрав, той не ми каза да. Вместо това, той ми каза, че на пръв поглед обстоятелствата му са безнадеждни. Той тайно се надяваше, че ще реши проблема си чрез промяна на обстоятелствата, като успее да отиде на едно място, където той вярваше че ще бъде излекуван. Човекът не знаеше, че Моят Баща ми беше предоставил Неговата сила и власт. Мъжът не трябваше да бъде избавен от неговите обстоятелства; той се нуждаеше само от една Моя дума! Той се нуждаеше само да каже: "Да, Господи," и след това да чуе думите Ми и да им се подчини. Дете, колко често Ме молиш, за да решиш проблема си по твоят начин или да те избавя от проблема като цяло? Това не е вяра.
Не ме моли за помощ а след това да определяш как помощта трябва да дойде. Просто кажи: "Да, Господи, искам да съм здрав." Тогава, слушай думите Ми и им се подчинявай. Тогава аз ще ви изцеля по Моят начин. Немощите на душата ти са много по-сериозни, отколкото немощите на тялото ти. Ако изцеля душата ти, твоите обстоятелства и болести няма вече да ограничават твоята душа. Ти не се нуждаеш от промяна на обстоятелствата; имаш нужда от промяна на сърцето. Послушай Ме и ми се покори, и Аз ще те изцеля.

"И там имаше един човек болен от тридесет и осем години." Йоан 5:6
"Да се не смущава сърцето ви; вие вярвате в Бога, вярвайте и Мене." Йоан 14:1

Няма коментари:

Публикуване на коментар