петък, 15 април 2016 г.

Живей призванието си: "Защо съм на тази земя?" - Ден 2

Бог иска да те спаси а не да ти се кара

Да знаете че Бог е на ваша страна, това ще промени целият ви поглед върху живота. Ще спрете да мислите за Бог, като някой Който гледа надолу от Небето и е готов да крещи "Хванах те!", всеки път когато сбъркате.
Бог е, за!, вашият успех в живота. Той ви е създал с определена цел и Той иска да успеете. Той е Бог, Създателят Ви, който ще измерва успеха Ви в живота, и никой друг няма това право!
Това е изключително добра новина!
Това означава, че не трябва да се страхувате повече от Бог, защото Бог е на ваша страна. И все пак, някои хора толкова се страхуват от Бог, че те се изнервят дори само, когато говорят за Него. Знаеш ли защо? Защото те се чувстват виновни и след това те започват да си мислят, "Ако се доближа до Бог, Той ще ме поучава и ще ми напомня за всичките неща, които съм направил/а погрешно, и тогава аз ще се чувствам още по-зле!"
Това е далеч от истината, за която четем в Йоан 3:17 "Понеже Бог не е пратил Сина на света да съди света, но за да бъде светът спасен чрез Него"(NIV). В действителност, Исус казва: "Не съм дошъл да ви се карам. Аз дойдох, за да ви спася."
Исус дойде, за да ни спаси а не да ни плаши.
В действителност, когато Бог изпраща съобщение до хората в Библията, не случайно първите думи които чуват са: "Не се страхувайте" Има 365 съобщения от Бог в Библията, които започват с фразата "Не се страхувай!", с други думи, за всеки един ден от годината имате по едно съобщение от Бог, който ви казва: "Не е нужно да се страхуваш. Аз съм от към теб; Аз съм с теб; Обичам те."
Как би се променил животът ви ако постоянно вярвате, че Бог е на ваша страна? Помоли Бог да ти помогне в твоето неверие.

"Понеже Бог не е пратил Сина на света да съди света, но за да бъде светът спасен чрез Него." Йоан 3:17
(към другите дни...)





Няма коментари:

Публикуване на коментар