четвъртък, 29 август 2019 г.

„Вяра за чудеса!“


Вяра за чудеса!“



Святият Дух е мой Партньор в постигането на успеха“



Колкото и невероятно да изглежда, всеки новороден и кръстен в Святият Дух вярващ, има ВЪТРЕ В СЕБЕ СИ СВЯТИЯТ ДУХ, тоест Духът на Бога, нашият Баща и на Господ Исус, нашият Спасител. Святият Дух В НАС съдържа непокътнатата сложна плетеница на цялата реалност.
Божият Дух Който живее в нас има достъп до всички преживявания... до всяко знание, няма нещо което Той да не знае. Той няма границите и ограниченията на логическото ни мислене.
Святият Дух вътре в нас действа независимо от петте ни сетива и същността ни. Той ни носи прозрение, планове и идеи в онази сфера от живота ни, в която се нуждаем от упътване.
Той, който живее вътре в нас, ще ни предупреждава за предстоящи опасности, за да ги отстраним навреме и ще ни показва всяко нещо, което трябва да знаем, за да преуспеем.
Святият Дух, Който живее в нас е съкровищница на мъдрост, знание и вдъхновение, до която имаме непрекъснат достъп!
Святият Дух има най-поразителната способност за трансформация в природата. Той е източникът, където мислите и убежденията ни, смесени с емоциите, се трансформират и преобразуват във физическа реалност! Това е присъщо за всеки един от нас! Пълното съзнание за Святият Дух вътре в нас ще ни даде възможност напълно да преобразим живота си!
Тъжното е, когато християните не живеят с ПЪЛНОТО съзнание, за Бог ВЪТРЕ в нас! Ако искаме да имаме успех във всяка сфера на живота си, имаме нужда от по-дълбоко разбиране за БОГ В НАС и КАК ДЕЙСТВА ТОЙ.
ТОВА МОЖЕ ДА БЪДЕ ПОСТИГНАТО ЕДИНСТВЕНО АКО СИ НАПОМНЯМЕ ПОСТОЯННО ЗА НЕГОВОТО СЪЩЕСТВУВАНЕ. За МОГЪЩЕСТВОТО и ПОТЕНЦИАЛЪТ който има Святият Божи Дух вътре в нас!
Ако постъпим така, тоест постоянно да си напомняме за Неговото съществуване вътре в нас, постепенно ще разберем, че ние действително притежаваме Неговата Сила и след това ще започнем да я употребяваме с вълнение и ентусиазъм.
Светият Божи Дух вътре в нас функционира постоянно, ден и нощ, без оглед на това дали взаимодействаме с Него или не. Той не може и няма как да остане без да работи. Ако ние не Го използваме като източник на вдъхновение, нашите мисли за неуспех ще продължат да разрушават живота ни и да ни спъват. Святият Дух е изпратен да живее в нас, не за да спре грешните ни мисли, които ни водят в неуспешен живот, но за да почерпим от Неговите правилни мисли, които да ни донесат живот на победа за всяка сфера на живота ни. Ако не черпим от Него, нашите негативни, ограничаващи разбирания ще попият в сферата на реалността и ще привлекат към нас съответните събития. Не е възможно положителни и отрицателни емоции да владеят съзнанието ни едновременно. Наша е отговорността да направим така, че положителните разбирания да са доминиращи в нашето съзнание. Ето тук законът на навиците ще ни помогне да постигнем целта си. Нужно е всеки ден да си напомняме за Неговото съществуване вътре в нас, и то на глас!
Святият Дух, Който живее в нас е повече от Партньор в постигане на успех, Той е партньор с Когото трябва да работим в хармония. Инициативата е наша отговорност.

СВЯТИЯТ ДУХ Е МОЙ ПАРТНЬОР ЗА ПОСТИГАНЕ НА ЖЕЛАН УСПЕХ

СВЯТИЯТ ДУХ ЖИВЕЕ ВЪТРЕ В МЕН

СВЯТИЯТ ДУХ ДЪРЖИ РЕАЛНОСТТА

ТОЙ ИМА ДОСТЪП ДО ВСЯКО ПРЕЖИВЯВАНЕ

БОГ, КОЙТО ЖИВЕЕ В МЕН ИМА ДОСТЪП ДО ВСЯКО ЗНАНИЕ

СВЯТИЯТ ДУХ ЗНАЕ ВСИЧКО

СВЯТИЯТ ДУХ Е БЕЗГРАНИЧЕН, НЯМА ОГРАНИЧЕНИЯ И ГРАНИЦИ

ТОЙ МИ НОСИ ПРОЗРЕНИЕ

ТОЙ МИ НОСИ ПЛАНОВЕ

ТОЙ МИ НОСИ ИДЕИ

ТОЙ МЕ ПРЕДУПРЕЖДАВА ЗА ПРЕДСТОЯЩИ ОПАСНОСТИ

ТОЙ Е МОЯТ ИЗТОЧНИК НА УСПЕХ

ТОЙ Е МОЯТ ИЗТОЧНИК НА ЗНАНИЕ

ТОЙ Е МОЕТО ПРЕУСПЯВАНЕ

СВЯТИЯТ ДУХ Е ИЗТОЧНИК НА МЪДРОСТ

СВЯТИЯТ ДУХ Е ИЗТОЧНИК НА ВДЪХНОВЕНИЕ

БОГ, КОЙТО ЖИВЕЕ В МЕН Е НЕИЗЧЕРПАЕМ ИЗТОЧНИК

БОГ В МЕН ИМА СПОСОБНОСТ ДА ТРАНСФОРМИРА РЕАЛНОСТТА

СВЯТИЯТ ДУХ, КОЙТО ЖИВЕЕ В МЕН ИМА СПОСОБНОСТТА ДА 
ТРАНСФОРМИРА ФИЗИЧЕСКАТА РЕАЛНОСТ

ТОВА Е НЕГОВА ЧЕРТА, ТОЙ И АЗ СМЕ ВЕЧЕ ЕДНО

ВСИЧКО НЕГОВО Е И МОЕ

АЗ СЪМ С ПЪЛНО СЪЗНАНИЕ ЧЕ БОГ ЖИВЕЕ ВЪТРЕ В МЕН

БОГ В МЕН ЩЕ ПРЕОБРАЗИ НАПЪЛНО ЖИВОТА МИ

БОГ Е В МЕН

ТОЙ Е МОГЪЩ БОГ

НЕГОВИЯТ ПОТЕНЦИАЛ Е НЕИЗЧЕРПАЕМ

СИЛАТА НА БОГ ЖИВЕЕ ВЪТРЕ В МЕН

СВЯТИЯТ ДУХ ВЪТРЕ В МЕН, ТОЙ РАБОТИ ДЕНОНОЩНО

МОЯТ ИЗТОЧНИК, МОЯТ ИЗВОР Е БОЖИЯТ ДУХ ВЪТРЕ В МЕН

АЗ И СВЯТИЯТ ДУХ В МЕН РАБОТИМ В ХАРМОНИЯ

Няма коментари:

Публикуване на коментар