петък, 7 март 2014 г.

"Свръхестествени езици"

Сид Рот

Добре дошли в моя свят, където е естествено свръхестественото. Какво е първото нещо което юдейските вярващи в Месията научиха? Може би е почти мистерия за днешното поколение, те знаеха нещо. Защото аз имам книга която ми казва, че те се молеха за хора които не можеха да ходят и прохождаха, за хора които са слепи и са проглеждали. Те знаеха нещо. Ние открихме, не само древна молитва, която те използваха, но ще отида още по-далече и ще кажа, че ако Библията казва, че това беше „молитвата” която отключва свръхестественото. Искаш ли да научиш това? Да! Аз също! Знаете ли, аз просто си припомнях, казвах си, „Помниш ли когато ти беше дори не вярващ в Месията? И ти се опитваше да разрушиш всички тези вярващи които са убедени, че Исус е Месията.” Но имаше едно нещо което ме заинтересува удивително. Те казваха, че те имат свръхестествен език, който идва от Бог. И аз знам, че някои казват, че не вярващите не искат да чуват тези свръхестествени езици или да се молят пред не вярващи. Но ме заинтригува безкрайно много. И след това аз започнах да съм вярващ в Месията. Аз исках този свръхестествен език. Така, че отидох на събиране и някой се помоли за мен и каза: „Добре, говори на този свръхестествен език.” И нали знаете, никой не ми беше казвал нищо, че няма да мога, бях почти като едно малко дете. Вие знаете, че това е начинът който се предполага да бъде. И аз започнах да говоря на свръхестествен език. Но тогава внезапно, малък глас в главата ми каза: „Ти го провали.” Сигурен съм, че вие не сте имали тази мисъл. Този малък глас, аз съм сигурен, говори на много хора. И така, че аз спрях. Имам в предвид, че обичам Бог. Не искам да Го провалям. И един ден бях с един равин, който приел Исус, ортодоксален равин. И той ме повика и каза: „Сид, тази жена иска молитва.” Тази жена беше бременна и докторите са казали, че детето и е мъртво. Вижте, аз съм чисто нов вярващ. Искате да се моля аз за мъртъв човек да се върне обратно към живот? Не знаех изобщо как да се моля. И изведнъж започнах да се моля на моя свръхестествен език, за който се съмнявах, че е наистина от Бог. И след като ние свършихме молитвата. Тя излезе и равинът ми каза: „Сид, къде научи тази древна форма на арамейски?” Ама аз едвам говоря иврит. И когато той каза това, разбрах не само че това е древна форма на арамейски, понеже той знаеше този език, но че съм казал: „Духът на това дете, че е с Бог Отец, да бъде спокойна.” Аз казах това. Няма начин да съм казал това с моя ум. И след това, никога не съм се съмнявал, че този език е реален. Вижте, когато вие се молите, на свръхестествени езици, да направите това което аз направих. Умът е заобиколен, което означава, че ти не използваш умит си а използваш духът си. И ти не се молиш от умът си, ти се молиш от твоят дух. Докато умът ти не знае какво правиш, твоят ум ще ти се съпротиви. Така, че ти кажи: „Ум, бъди спокоен, аз позволявам на моят дух да контролира.” И така, когато се молиш на свръхестествен език, няма никакво съмнение, никакво! Никакво! Ти се молиш с перфектна вяра, какво ще кажеш, всички молитви с които се молиш, са със 100% чиста вяра, всеки път когато се молиш на този свръхестествен език. И това не е само 100% вяра, виждате ли, вие си имате работа с айсберг когато видите някого с проблем, 95% от този айсберг вие не можете да видите с естествените си очи. Така, че вземете решение, защото както виждате само 5% с вашите очи за проблема, така виждате с духовните си очи и се молите с духовният си свръхестествен език за проблема изцяло и то със 100% чиста вяра. Какво ако Светият Дух знае всичко което ще оправи нещата както трябва? Вие не знаете това, но Бог знае това. И ти може да се молиш чрез Светият Дух, перфектни молитви, в перфектна вяра. Ти осъзнаваш ли какво оръжие е това? Ти осъзнаваш ли защо някой дори не иска да прави това? Ти осъзнаваш ли че Църквата дори вярващите в молитвата на езици, не са мотивирани. Ще ви кажа, че молитвата на езици  подлудява дявола. Когато повярвах в Господ Исус Христос, се молих по един час на ден на език. Но след това станах твърде зает. Не осъзнавах величието на това което правех, но сега се върнах в началото и пак се моля така.
Как ви харесва? Всички неща да работят за добро във вашия живот? Е, Бог вече го е казал в Рим. 8:28 Но вие не гледате стихът преди Рим. 8:28 Той описва моленето на свръхестествени езици. Така, че какво кара всички неща да работят заедно за добро във вашия живот? Молитвата на свръхестествени езици. Как сме могли да го пропуснем? Но сме. Нека да поговорим за някои приложения. Да се върнем на Рим. 8.26 „Така също и Духът ни помага в нашата слабост. Защото не знаем за какво да се молим както трябва; но Самият Дух се застъпва за нас в неизговорими стенания.” Думата „слабост” в старогръцки означава „болестно състояние”. Осъзнавате ли, че когато се молите на свръхестествени езици, вие се молите с перфектни молитви, за области във вашия живот, които ви причиняват болестни състояния. Имам в предвид, че ще се моля ден и нощ ако разбирах това. Второто нещо, второто приложения. Какво ще кажеш да хвалиш Бог през цялото време? Истината е че ти нямаш възможността на твоят роден език да хвалиш Бог 24/7. Но чуйте това, 1Кор.14:17 „Защото ти наистина благодариш добре...” когато се молиш на езици.  Ти благодариш и не само благодариш а благодариш добре. Искаш ли да благодариш добре? Моли се на езици. Номер три, ти ще имаш съзнанието на Бог, Христов Ум. Има книга която ме интригуваше преди много години. Написана е от брат Леам Лорънс, казва се „Да практикуваш присъствието на Бог”. Когато ти знаеш, че се молиш от духът ти, ти изговаряш Божии думи. Осъзнаваш ли това? Ти практикуваш присъствието на Бог. В същност, ще ви дам пример, следващият път когато се молиш на език, просто осъзнай и се концентрирай, предполагам, че ще мога да ви го обясня така: „Спусни се на долу към духът ти.” Защото така или иначе не се молиш с умът си, но се молиш с Божието съзнание вътре в теб. Когато аз се моля на свръхестествен език, аз съм в съзнание на Бог всяка секунда, защото идва от моя дух, не от моя ум. И ако вие сте в съзнание на Бог във всичко което правите, ще осъзнаете, че същото присъствие което брат Лорънс имаше, той беше монах, мияч на чинии, сакат. И най високопоставените хора на земята, искаха да го видят. Понеже имаше такава голяма експлозия от любовта на Бог идваща от този човек. Това нямаше нищо общо с парите които имаше, това нямаше нищо общо с образованието което имаше, този човек нямаше пари, този човек нямаше образование, но имаше съзнание на Бог, и всеки искаше да разбере, че Бог е личен, личност, всеки искаше да познава този Бог. И вие, колкото повече се молите на език, толкова повече Божията любов ще се излива на тези с които се познавате и имате контакт.  Номер четири, свръхестествено  вътрешно изцеление и простителност. Вие не осъзнавате, че първите години в които се молите на свръхестествени езици, не се молите за целият свят, вие се молите за себе си. Вижте, ние сме не перфектни хора, които са възпитавани от не перфектни хора, и техните родители на другите хора не са перфектни и ние очакваме да сме перфектни за една нощ? Ще ви отнеме цял живот да станете не перфектни. Така, че като се молим на езици, ти получаваш прекрасно вътрешно изцеление, и започваш да ставаш нормален, така, че да може Учителят да те използва. Петото приложение е свръхестествена защита. Интервюирах жена която се е молила на език за изнасилвач, и когато тя излезнала от колата, някой насочил пистолет към нея, и казал: „Върни се в колата си.” Той я завел до болницата, тя ли го нарани, не. Този човек е бил преследван и ранен от полицията, че е изнасилил четиридесет жени изглеждащи с нейния профил. Изглеждащи като нея. Знаете ли че, тя понеже се е молила на език, тя има свръхестествена защита? Искам да ви кажа нещо, тя можеше да е номер четиридесет и едно ако не се молеше на език. Този тип, не само не я е изнасили, не само не я е убил, но се предал в полицията и приел Исус. Шест, ти ще имаш такова откровение от Бог, когато се молиш на свръхестествен език. Искаш ли повече откровения от Бог? Ти ще бъдеш чувствителен към Божият глас. Ще ходиш в Неговото присъствие. Ще имаш свръхестествена помощ и мир, дори и твоята химия на мозъкът ти, ще се промени. Нека да ви прочета това, това е великолепен доклад от др. Карл Питърсън, мозъчен специалист: „Чрез изследвания и тестове, той открил, че когато се молим в духът, има области които се активират в мозъка. Когато започнем да се молим да езици, мозъкът освобождава химически секрети които са ориентирани към нашата имунна система като я стимулира. Това насърчава вътрешното излекуване на нашите тела. Удивително, тези секрети произлизат от част на мозъка която очевидно няма друга активност в хората, и се активира само чрез молитвата на езици.” Ще се моля за вас да минете на множество езици и да бъдете хората които Бог ви призовава да бъдете. Изпълнете вашата цел.
Казах ви, че ние имаме разкрит древен ключ към силата, на първите еврейски вярващи в Месията. И е точно в Писанието. Искам да ви прочета това, Деяния 6:4 и ще го прочета първо на английски, след това ще ви прочета на гръцки какво се казва: „А ние ще постоянстваме в молитвата и в служението на словото.”  Вие сте запознати с това. Но ето какво се казва на старогръцки: „А ние ще постоянстваме в „молитвата” и в служението на „словото”. Какво беше „молитвата”? Павел ни дава следа, той казва в 1Кор. 14:18 „Благодаря на моя Бог, че аз говоря езици повече от всички вас;” Човекът който е написал повечето в новия завет, ни казва, че той говори на езици повече от всички други. Казвани че е важно да говори на езици повече от всеки друг. И в 1Кор. 14:5 на старогръцки се казва: „Искам всички вие да говорите на езици…” , това ще затвори случая. Искам всички вие да говорите на езици, сега, ти трябва да си новороден, за да вземеш подаръка от Духът на Бог, и са този подарък, идват различни подаръци и всеки един има способността да говори на „молитвата” , в противен случай Павел няма да каже: „Искам всички вие да говорите на езици”, но има специални видове езици и не всеки един има тази дарба. Например, ако сте на събиране, вие може да се молите на езици и някой да има тълкуване. Не всеки има тази дарба. Но всеки един, Павел иска да говори на „молитвата”. И така, ако си новороден, ти можеш да се молиш с перфектни молитви за остатъка от твоят живот. Искаш ли това? Деяния 2:4 казва: „И те бяха всички изпълнени със Светият Дух и започнаха да говорят с други езици…” Кой говореше с други езици, те говореха с други езици. Светият Дух ли говореше? Те говориха с други езици. Ето я сделката, ако ти не отвориш уста и не издадеш и звук, никой друг няма да го направи. Ти казваш, аз чакам Бог да вземе контрол над езика ми. Радвам се, че ти си като Петър. Имам в предвид че е интересно някои неща които Петър направи, но той ходеше по вода, знаете ли защо той ходеше по вода? Исус ходеше по вода и Петър каза, това е доста яко. Мога ли аз да правя това? Мислили ли сте това? Мога ли да ходя по вода така? И Исус каза: „Ела.” А Петър каза: „Боже, мести моите крака, за да отида при Исус.” Не! Той не каза това. Той се изправи, той знаеше как да ходи, правил е това през целият си живот, не е голям трик, и слезна от лодката. Кой направи крачките? Кой говори? Ние говорим на свръхестествени езици, разбрахте ли? Петър ходеше. Ето какво стана, Петър извърши неговата част и Бог свърши Неговата част. Вашата част е да говорите от духът. Незнам какво да кажа? Значи всичко е както трябва. Нарича се непознат език. Перфектно. Ами какво ако не е от Бог? Ами какво ако е от Бог? Моята Библия казва, че ако дете поска хляб, баща му няма да му даде камък. Колко повече ще даде Светият Дух на тези които го искат в името на Исус. Станете силни! Ти вярващ ли си или не си вярващ?

Няма коментари:

Публикуване на коментар