неделя, 1 март 2015 г.

Манифест 01.03.2015 Красимир Вишев

Целта на този манифест е да даде отговори на следните въпроси:

“Защо съм толкова благословен?”
“Защо Господ толкова много ми дава?”
“Защо Господ ме употребява?”
“Защо Господ благоволява в мен?”
“Защо живея различно от другите християни?”
“Защо съм "винаги добре" и усмихнат?”
“От къде е тази мъдрост в теб, "след като книга не знаеш"?”

Ще започна с това, че поради разбиранията ни в живота трябва да живеем а не според това, което знаем, че е правилно или не. Ще дам актуален пример с това, че аз не ходя на църква защото знам, че е правилно а защото знам, че Господ благоволява в събиранията, в Неговото име. Не ходя, за да съм благословен а защото съм благословен. Това е едно на ръка, ще продължа с това, че ходя на църква (събрание от хора събрали се в името на Исус Христос) понеже Господ ме е помазал и надарил(всеки с различни дарове) знаейки, че всичко това е за общо ползване, аз съм там, където е Исус, "двама или трима". Голямото ми благославяне произлиза от факта, че не търся благословенията а Благословителя. Трябва винаги да съм там където е Исус. Хора, нали за Него живеем!
Господ има специално благословение за всяко, подчертавам "всяко" събиране на църквата. Кой съм аз че да отхвърлям благословението, което нашият небесен Баща има за мен?!
Хората ми казват, че Господ много ме обича, че съм специален, че Бог много ми дава и има общение с мен. Да това р така поради две причини. Първата е че прецивявайки Божията любов след като повярвах аз не спирах да я желая и всички проповеди за Божията любов и благодат ме привличаха и Господ и в ден днешен иска да продължавам в любовта и благодатта.
Друго за благословението е служенето на Господ с правилни мотиви! Да помагаш поради любов към Господ и човека са правилните мотиви за сигурни благословения. Блажени са онези които са така а за другите препоръчвам да укрепнат в любовта и благодтта на Бог Баща ни и да не се облягат на човешка сила, както прави закона даден на Мокаей. Не Мойсей а в Исус Христос благоволи Бог Отец.

Искам да попиша за даването и приемането от Господ.
Когато човек е сериозен, постоянен и последователен, Бог вижда това, че произлиза от сърцето а не от закон за спазване, това е като приятелските взаимоотношения, Той вижда Своите, които Го търсат и им се доверява. Каква любов има само Исус, да се довери на грешния човек, Велик е!
Един ден чух Господа да казва силно: "Ще дам новите души на тези, които са в благодатта. Защото те са свободни, не са твърде заети." Логично е понеже закона произвежда роби а благодатта деца. Закона разчита на себе си да се оправя в този свят а благодатта знае, че всичко е нейно, понеже Небето има всичко в изобилие, това което ни трябва е Небето а не Земята. Имам ли нужда от нещо го търся горе, защото съм от Небето а не от Земята. Време е християните да кажат: "Това което е горе, нека бъде тук долу, на земята."
Даването на десятък с правилно разбиране а по-късно и на дарение за светиите отключи канал на благословения в живота ми и ме освободи от любов към парите и егоизъм.
В духовен смисъл, да получавам от Господа, това което се изисква от мен е да съм с Него та дай Боже да ме намери верен. На тези които продължават да търсят повече от Господ, ще им се даде, но тези които спират да търсят повече от Господ, ще им се отнеме това което имат а Господ казва да държим здраво това, което имаме.

На въпроса "Защо Господ толкова много ме употребява?", към горното ще добавя, че след като повярвах, първото което се научих да правя е да слушам Святият Дух и да се допитвам до Него за неща които не разбирам. Това се случи, защото винаги имаше две мнения за нещата.
След покаянието ми не исках да правя друго освен да живея за Господ. Както всеки човек исках да се уредя и по този начин да се хваля, но нещо вътре в мен се противеше на тези желания. Сякаш Господ ми казваше: "Всичко това е суета и гонене на вятъра." По това време не разбирах за какво става въпрос и както винаги слушах гласът вътре в мен а не гласовете на този свят които казваха: "Ти трябва да се уредиш."
Благодаря на Господ че ми помага да не слушам своите си желания а да избирам Неговата воля във всичко. Желанието и готовността да оставим всичко заради Него е ключ към служене на Господ. Нека Господ ни води във всичко, защото Той знае кога и какво.
Да си послушен е голямо нещо, това е противно на неверието, послушанието е доверие, което си е вяра. Ние трябва да сме послушни, за да може да слушаме Господ, това е и смирение, подчинение на волята.

Защо Господ да благоволява в мен, дали е защото съм нещо или защото Исус е нещо? Този въпрос има две части, както човек не може сам нищо, интересното е че и Бог не иска да прави сам нещата, въпреки, че може всичко, Той избра взаимните действия.
Това което е важно за Бог е нашето сърце. Той е направил и е видял сърцата ни, дали са послушни или са бунтовни. Господ и днес търси хора със сърца по Неговата воля, но както казахме, не е само Бог но и ние, това което сме, искаме ли напълно Бог и само Него? Какви са мотивите ни наистина? Защо правим всичко което правим? Готов ли съм да се боря за това което е добро? Готов ли съм да бъда мачкан само и само да покажа Божията любов? Влюбен ли съм в Исус?
Всички тези въпроси са от значителна важност за самите нас. Нека Бог Святи Дух да ни отговори и да копнеем повече за Исус!

Често хората мислят, че живея неразумно като старовременен пророк. Това което всички искат да видят е какво имам. Слава на Господ, че гледа на невидимото а не на видимото. Предполага се, че трябва да гледам на невидимите а не на видимите неща и да мислим и за горното а не само за долното, да не кажа, че трябва да мислим само за горното. Наистина не трябва да живеем като че сме от този свят, защото не сме! Не мога да се боря с природата ми от Бог. Може би Дявола ще иска да ни помогне в тази борба? Да не дава Господ. Живея ли като извънземен или съм под прикритие и разузнавам този свят, само да не стане както със сестрата на патриарсите на Израел, която излезна да огледа жителите на "онази" земя и бе унизително изнасилена от синът на царя на "онази" земя. Да благодарим на Татко, че у Дома няма насилници и нито помен от тях. За тези, които гледат материалното, ще цитирам апостол Павел "всичко е наше", да, ние сме наследници на Бог и сънаследници на Господ Исус Христос!

Скъпи приятелю. Тайната която ни се откри в това последно време е че Бог не вменява прегрешенията на хората в Исус Христос. Знаейки че напълно завися от Неговата благодат, за да живея добре и да съм успешен, това означава че не завися от способността да изпълнявам десетте заповеди перфектно, това което не достига, Исус го запълва, както изпълни празното място от взетото ребро, така запълва всяка моя слабост. Как да не се радвам и да не съм усмихнат, когато знам, че винаги излизам победител чрез Христос.
Всъщност всичко което ни натъжава Исус го запълва с радост. Гневът заменя с мир. Омразата с любов. Гордостта със кротост и смирение. Всяко нещо се намира в Първоизточника, Той ни е направил и знае от какво имаме нужда.
На скоро Господ започна нещо ново в живота ми. Предложи ми, един ден от седмицата да ми бъде почивка в Господ. Да не работя в този ден свои си неща, да не говоря за проблеми и т.м.п. и да внимавам за Неговото водителство. Искам да ви кажа, че резултатите от тази почивка са смайващи. На втория път чух глас: "Понеже пазиш един ден от седмицата свят за мен, Аз ще света другите ти дни от седмицата."
Как да не съм добре и усмихнат, когато Бог работи мощно! Ние трябва да Му позволим да работи, като Го търсим в молитва и слово ежедневно, иначе няма да виждаме голями резултати. Както един ден е достатъчен за да бъдат осветени другите шест дни, така и сутрешната молитва и слово са достатъчни да ти бъде осветен денят. Не се надявай на хубав ден без Господ.

Естествено има хора, които се чудят на мъдростта от Господ в живота ми. Първо искам да кажа от къде имаше мъдрост за Исус Христос, апостол Павел. Той не я получи от кръв и плът а чрез откровение от Исус Христос, че е в завет на благодат и вече е свършено със закона даден на Мойсей. Приемайки благодат и отхвърляйки закона, Павел навлиза в мъдроста не на Соломон, защото "тук има повече от Соломон", ние сме в Исус Христос, безкраен източник на мъдрост, но тя не е напълно достъпна за тези, които се мъчат да спазват десетте Божи заповеди, вместо да благодарят, че в Христос те са ги изпълнили вече!
Да слушам и чета чиста благодат, не примесена със закон, освободи умът ми, духът ми и тялото ми от нечестивото влияние на Сатана. Благодатта отвори очите ми към истината и мъдроста, която надминава всяка представа, но да не пиша за Божия ум, защото "кой може да го разбере", слава да бъде на нашият Бог Баща и Господ Исус Христос, завинаги! Амин.

Няма коментари:

Публикуване на коментар