събота, 26 март 2016 г.

Живей призванието си: "Защо съм на тази земя?" - Ден 1

Вярваш ли че Бог може да те употреби?

Тялото Христово отчаяно се нуждае от твоето служение - просто попитайте някоя местна църква! Всеки от нас има своята роля, и всяка роля е важна. Няма малко служение за Бог; всичките са важни.
По същия начин, няма незначителни служения в църквата. Някои от тях са видими а други са зад кулисите, но всички са ценни. Малките или скритите служения често правят голяма промяна.
В дома ми, най-важната светлината не е големия полилей в нашата трапезария, но малката нощна лампа, която ме пази от играчките ми да не би да си ударя пръст на крака когато ставам през нощта. По същия начин, няма връзка между размер и значение, когато става въпрос за служене в Тялото на Христос. Всяко служение има значение, защото всички ние сме зависими един от друг за да функционираме.
Какво се случва, когато една част от тялото ти не успява да функционира? Можете да се разболеете. Останалата част от тялото ви страда. Представете си, ако вашият черен дроб реши да започнем да живеем за себе си: "Аз съм уморен! Аз не искам да служа на тялото вече! Искам година почивка, само за да се храня. Ще правя това, което е най-добре за мен! Нека някоя друга част поеме. "
Какво ще се случи? Тялото ви ще умре. Днес хиляди местни църкви умират поради християни, които не желаят да служат. Те седят като зрители и тялото страда. Бог ви призовава към служение далеч отвъд всичко, което можеш да си представиш. Той ви е създал за живот на добри дела, които той вече е подготвил за вас да направите (Ефесяни 2:10). Всеки път, когато служите на другите по някакъв начин, вие всъщност служи на Бог.
"А вие сте Христово тяло, и по отделно части от Него." 1Кор.12:27

Няма коментари:

Публикуване на коментар