неделя, 27 март 2016 г.

Говори Исус! - "Когато вашите проблемите ви затрупат" - Ден 9

Когато дойдат беди пред нас, често изглеждате изненадани. Може да си мислите, как може това да се случи? Защо се случи това с мен? Какво съм направил погрешно? И все пак, както казах на моите ученици в нощта на ареста ми, колкото и да стоите в този свят, ще имате проблеми. Това е също толкова част от живо ви както е въздуха който дишате и водата която пиете. Но, дете, ти имаш достъп до утеха, доверие, мир и радост, с които останалата част от света не разполага. Имаш Мен, и Аз победих света. Твоите проблеми никога няма да ме изненадат и те никога няма да ме победят или отклонят от Моите вечни цели за теб.
Дори и през най-големите си изпитания, аз ще надделявам. Аз ще демонстрирам Моята любов, милост, благодат и сила, за теб и чрез теб. Дори когато Сатана празнува това, което изглежда да е победа срещу теб, Аз ще обърна привидната му победа в истинска победа за Отца Ми, и Неговото царство. Нищо не може да те отдели от Моята любов и цел за теб. Слушайте гласа Ми и Ме следвай.
"Това ви казах, за да имате в Мене мир. В света имате скръб; но дерзайте Аз победих света."Йоан 16:33
"Мир ви оставям; Моя мир ви давам; Аз не ви давам както светът дава. Да се не смущава сърцето ви, нито да се бои."Йоан 14:27

Няма коментари:

Публикуване на коментар