петък, 2 декември 2016 г.

Живей призванието си: "Нуждаете се от външен източник на сила" - Ден 5


Разбрали ли сте, че много пъти сте си най-големият враг? Вашите собствени реакции, собствените ви страхове и собствените ви недостатъци са тези, които ви карат да действате по глупави начини. Знам, че за мен това е вярно.
Ние трябва да бъдем спасени от самите нас, защото има неща които не харесвам за мен - неща, които желая да бях направил по различен начин, нещата, които бих искал да се промеят. Но не мога да ги променя, поне не със собствени сили. Имам нужда от външен източник на сила.
Може да си казваш: "Аз мога да се променя." Неприятно ми е да го кажа, но не можете. Всяка Нова Година може да си правите списък на решенията, които вземате за да се промените и в края на януари този списък вече да се намира в кофата за боклук. Защо? Защото сами не можете да се промените; имате нужда от Божията сила. Имате нужда от Спасител, някой, който може да направи промените, които не можете да направите сами.
Истината е, че ако сте честни за това, понякога ще се чувстваш като че ли животът ви е извън контрол. Това е доста често срещано чувство. Добре дошли в човешката раса!
Апостол Павел се чувстваше по този начин преди близо 2000 години. Той казва, това в Библията: "Опитах всичко и нищо не помага. На края на силите си съм. Няма ли някой, който може да направи нещо за мен? Не е ли това истинският въпрос? Отговорът, благодаря на Бога, защото Исус Христос може и прави "(Римляни 7: 24-25 MSG). Това е отговорът!
Може да се търсите нещото, което ще ви даде удовлетворение, смисъл и мир в живота. Но ако не потърсите Исус за спасение, тогава търсите в най-неподходящите места и ето за това сте разочаровани.
Някои от нас мислят, че ако просто само се оженим или да започнем определена работа, или да получим очакваното повишение, или ако постиганем определено ниво на богатство, или имат бебе - или, ако нашите бебета пораснат и завършат училище! - Неща, които все са хубави. Много хора търсят спасение в самопомагащи книги, терапия, мода, диета, или на почивка.
Ако правите това, значи търсите на най-неподходящите места.
Отговорът не е във вашите обстоятелства. Това не е на определено място или програма, или хапче. Отговорът е на личност: Исус Христос. Ти беше направен от Бога и за Бога, и докато не разбереш това, животът ти никога няма да има смисъл.

"Аз съм един окаян човек! Кой ще ме спаси от това тяло, подвластно на смъртта? Бог го прави чрез нашия Господ Исус Христос и аз съм благодарен! И така, с ума си служа на Божия закон, но с грешната си човешка природа служа на закона, наложен ми от греха."
Римляни 7:24-25


Няма коментари:

Публикуване на коментар