четвъртък, 14 юни 2018 г.

Живей призванието си: "Защо съм на тази земя?" - Ден 22

Бог е на твоя страна!

Да разбереш че Бог е на твоя страна, това ще промени цялата ти перспектива за живота. Ще спреш да мислиш за Бог, като за някой, който гледа надолу от Небето и чака да извика, "Хванах те!", всеки път когато сгрешиш.

Бог желае да имаш успех в живота; Той те създаде с цел и желае да успяваш. Бог е, твоят Създател, който ще измери успеха в живота ти, няма да го направи никой друг.

Това са поразително добри новини!

Това означава, че не е нужно да се страхуваш от Бог, защото Бог е на твоя страна. И все пак някои хора са така уплашени от Бог, че ги е страх дори да говорят за Него. Знаете ли защо? Те се чувстват виновни и след това почват да си мислят, "Ако се доближа до Бога, Той ще почне да ме поучава. Ще започне да ми припомня за всички лоши неща които съм правил/а и след това ще се чувставм дори още по-зле!"

Нищо не може да бъде по-далеч от истината, както е това. Исус каза: "Не дойдох на света за да го осъдя, но за да го спася." Исус казваше: "Не дойдох за да ви нахокам; Дойдох за да ви спася."

И ако Бог е на наша страна, кой ще бъде срещу нас?

Исус дойде да ни спаси а не да ни уплаши. Ето за това, когато ангелът говореше на овчарите за раждането на Исус, първото нещо което каза беше: "Не се страхувайте!"

Всъщност, когато Бог изпраща послание до хора в Библията, не е необичайно че първите думи са: "Не се страхувай." Има 365 послания от Бог в Библията, които започват с фраза подобна на, "Не се страхувай!" С други думи, всеки един ден от годината, може да четете послание от Бог, което ви казва със сигурност, "Не е нужно да се страхуваш. Аз Съм на твоя страна; Аз Съм с теб; Обичам те."

Бог е на твоя страна!

„Но ангелът им каза: Не бойте се, защото, ето, благовестявам ви голяма радост, която ще бъде за всички човеци.“ (Лука 2:10)