понеделник, 22 февруари 2016 г.

Говори Исус! - "Поеми контрола над твоето сърце и се довери на моят Отец и Мен" - Ден 2

Моите ученици станаха свидетели на всяко чудо което извърших. Видяха ме да укротявам бурното море, да изцелявам болните, да давам зрение на слепите и дори да възкресявам мъртви. Въпреки това за тях все още беше трудно да поемат контрола над техните разтревожени сърца и да се доверят на Мен и на моят Отец. Тяхното неверие не Ме спря да ги обичам, но то ги спираше да изпитват радост, мир и сила в Моето присъствие. Същото се отнася и за теб. Всеки път когато си стресиран или разтревожен, осъзнай това, че си избрал да държиш сърцето си далеч от Мен. Ти си избрал да не се довериш на Мен или на твоят Небесен Баща който те обича. Ти или не слушаш Моите думи или не им се покоряваш. Ако започнеш да прекарваш повече време да слушаш Моите думи и да размишляваш за тях през денят ти, твоята вяра ще расте и дори ще полети. И като се покоряваш на моите учения, ти ще изпиташ едно ново ниво на интимност с Мен и моят Баща. Твоята любов, вяра и сила ще растат отвъд всичко, което някога си си представял. Обещавам ти.

"Да не се смущава сърцето ви; вие вярвате в Бога, вярвайте и в Мен." Йоан 14:1
"Но Иисус, като чу това, което си говореха, каза на началника на синагогата: Не се бой, само вярвай." Марк 5:36

Няма коментари:

Публикуване на коментар