сряда, 8 август 2018 г.

Отваряне на Небесата - Глава 5




Входът

По времето на друго фантастично пътешествие на Небесата ми беше разрешено да посетя прекрасно място, което наричат Вход. Това е мястото, където всички от Небесата могат да наблюдават земята. Там има ангели, също така и изкупени. Широкият обхват на това място ме остави без думи,  аз дори не можех да видя крайните стени. Но близо до мястото, покрай което преминах имаше колони, които изглеждаха около 20 метра високи. Детайлите на орнаментите бяха направени с голямо умение.

Когато най-накрая стигнахме до самия Вход, който беше превъзходен  оказа се, че когато излизаш на него, като че ли гледаш през балкон. Парапетите и стойките бяха прекрасно инкрустирани и приятни на пипане. Атмосферата беше заредена с възбуда от радост и с трепет в същото време. Светлината отвътре беше такава, че вниманието към Входа и позицията за гледане да не се пресичат. Както винаги Божието присъствие изпълвaше всичко. То ме изпълваше, но може би защото не бях постоянен обитател. Винаги е трудно да се фокусираш върху едно нещо на Небесата, защото ти не само преживяваш това, което виждаш, но и винаги усещаш аромата заедно с неописуема музика. Това така ви развълнува, че почвате да провъзгласявате Божията доброта.

Всички хора бяха облечени в мантиите си и пелерините си. Мантиите бяха брилянтно бели, но перелините се различаваха една от друга. Те бяха направени и украсени в съответствие с вида на наградите и служението за Господ; някои бяха толкова красиви, че можеха да висят в художествена галерия. Това е едно от местата в небето, където е необходимо, всички да бъдат облечени по подходящ начин. Почувствах, че това осигурява чувство на единство сред всички дошли да видят, да се помолят и да вдъхновят своите любими на земята.

Беше много вълнуващо да бъда там и аз никога няма да забравя израза на любов, радост, изненада и победа, която видях по лицата на хората. На тях им беше позволено да видят важни събития от живота на семействата им, такива като брак, раждане, празници и особено, когато приемаха Исус като свой Спасител. Божията доброта им позволява да продължат да бъдат част от живота на тези, които са оставили на земята.

Много хора протягаха ръце, шепнейки и жестикулирайки към тези, с които бяха дошли да гледат. Стотици хора присъстваха в този момент, когато аз бях там, но всеки виждаше различни картини - това е едно от чудесата на небесата – да има възможността да се покажат на всички техните семейства на земята по едно и също време! Когато някой на земята ставаше християнин и приемаше Исус за свой Спасител, тогава започваха да поздравяват човека, на който близки  са се новородили и наставаше голяма радост. Това е най-вълнуващото нещо, което се случва при Входа.


Друго значимо събитие е, когато любимия си отива в  къщи на Небето. След като разберат, че те са на път, веднага се отправят към Вратата, за да ги посрещнат.

Това изглежда отне около един час ( много е трудно да се прецени за времето по земните стандарти), след което аз бях върната  незабавно на земята. Почти е невъзможно да се върнеш към „нормалните“ се земни работи веднага след такива свръхестествени преживявания като Входа. В Библията в Евреи 12:1 се казва: за „облака от свидетели“. Не забравяйте вече, че винаги ни наблюдават!