сряда, 8 август 2018 г.

"Отварянен на Небесата" - КЕТ КЕР


КЕТ КЕР
Отварянето на Небесата

Предговор
Пророческа прокламация на Бога, написана от писари ангели

На Онзи, който седи на престола, ние даваме похвала, чест и слава до вечни векове, защото Той искаше да отвори дома Си за хората на Земята на Небесата. Радвай се, о Земя, радвай се! Защото Небесата са готови да те целунат и когато това се случи, огънят на Неговата страст ще погълне всичко живо. До вечни векове Той ще остави знака си на милионите сърца и те ще го познаят като Негов Спасител. Бъдете благодарни, граждани на Земята, че живеете в този ден и час, когато Божието Слово ще покрие цялата земя. Колко са превъзходни Неговите пътища, колко са велики Неговите дела в ръката на Седящия на престола. Във вечноста преди краят да дойде те ще пеят за тези велики и могъщи дни. Всичко ще бъде потресено и всичко ще бъде възстановено за и чрез Божиите верни вярващи!

Приготовете се, врагове на Всевишния да бъдете стъпкани! Никой няма да избяга от Неговата слава и няма да има възможност да се скрие от Неговата светлина! Той е този, който е избрал тази слугиня да открие скритите неща, прекрасни неща и съкровище, пазени на Небесата Му за любящите Него и любящите Неговото пришествие! Ние сме неговите верни писари, създадени от Него от самото начало, за да служим в Неговата небесна реалност и да записваме думите на тези, заради които ние сме изпратени; и да доставяме и да освобождаваме Неговите послания на тези, на които доверява Той. Това се явява прекрасна част от Плана Му за отварянето на Небесата.

Пригответе си, верни, които сте преминали през голяма битка и атаки на врага. Приготовете се да приемете голяма награда сега в този живот и в предстоящия славен живот. Скоро ще видите силата на вашия Бог и наистина ще познаете, че всичко е под Неговия контрол.

Вижте, идва Неговия огън да огрее този свят и сърцата на хората, за да разкрие голямата тъмнина и да върне Неговото творение назад при Него.

Пригответе те Божии мъже и жени, тези, които се грижат за душите на хората от своите събрания – да се подчиняват на Святия Божий Дух, когато Той поиска да покажете плановете си, плановете на хората и да Му позволите в този час да осъществи контрол. Защото вашето помазание в служението ви много ще се увеличи. Тези, които отказват да се подчиняват, вашето място ще е предоставено на друг и даже някои по-рано ще заспят! Пригответе сърцата си, защото в началото Той първо ще посети Своите лидери и после Своята църква. Ще бъдете ли в състояние да устоите и да понесете тази слава или ще бъдете смъмрени чрез идването и?

Чашите се изливат пред олтара и покривалото на плътта се разкъсва, нищо и никой не може да спре това, което трябва да се случи! Проявяването на Неговата сила чрез знамения и чудеса ще става повсеместно – никаква сграда няма да може да ги удържи. Той повече няма да се придържа към рамката, в която са го поставили хората, и няма да носи човешки етикети, но Той ще обедини Своето истинско Тяло  и света ще ги познае по тяхната любов един към друг! Приготовете се да чуете нова песен – песен на Небесата!

Това е погледът във Вечността! Пригответе се да четете. Приготовете се да бъдете завинаги променени. Приготовете се, хора на земята, защото Бог ОТВАРЯ НЕБЕСАТА!

АМИН! АМИН! АМИН!


     Въведение                                                               

Използване на земни думи за описването на „Небесната слава“ не беше лека задача, но тъй като ме помоли моя Господ, аз ще се опитам да направя нещо!

Бог има „линия на времето“, преминаваща през цялата вечност и Той е избрал това планирано време, за да разкрие това, каквото е приготвил за обичащите Го и приемащите сина Му Исус, като свой Спасител. Постоянно се възхищавам на благодатта и благостта на Бог за това, че Той ми разреши да посещавам Неговата небесна реалност в продължение на 10 години. Макар и да не съм молила да посещавам Небесата, Той ме избра за Неговите цели.

Преживяванията, упоменати в тази книга не са за мен. По време на моите посещения не съм и мислила даже, че ще напиша книга. Тази задача се появи, когато Исус се появи пред мен в дома ми и ми поръча да напиша за Неговия Дом.

В продължение на няколко години ми бяха показани много невероятни места и неща. По времето на тези многобройни пътешествия на Небесата, аз посещавах домовете на изкупените, които искаха техните семейства да знаят как ги е благословил Бог. Понякога   виждах деца, които са си отишли и роднините, с които живеят на Небесата. Нито едно дете не  е оставено само по себе си. 

Повечето от тези хора никога не съм ги срещала и не съм знаела нищо за тях. С тях никога не говорех, но ми беше позволено да наблюдавам и да слушам техния разговор. При връщането ми на земята можех да споделя видяното с тях, което правеха. Небесата за тях са много реални. Това допринасяше голяма надежда и много пъти прогонваше тъгата, знаейки, че техните любими са по-живи на Небесата, отколкото са били на земята! Вие не преставате да съществувате, но се „премествате“ в най-невероятните места, където всичко, което сте искали, вече ви очаква.

Понякога посещавах места, създадени изключително за веселие и развлечения. Повярвайте ми, на Небесата няма скука! Ако си мислите, че трябва да оставите всички „неща“, когато отидете на небето, вие грешите много.

Какво прави „Отварянето на Небесата“ малко по-различна от други книги, написани за Небесата? То това е, че тя съдържа това, което съм видяла, буквално съществуващо. Ще видите това в главата „Разделените близки“.

Най-голямото нещо, което мога да кажа за небесата е присъствието на Исус. Когато Той гледа на теб, всичко оставаш настрани и всичко се поглъща от Неговата Слава. Когато Той се появява, множество ангели върви пред Него, провъзгласявайки Неговата святост, и вие се потапяте в сиянието на красотата Му. Стоейки там, съвършенният свят просто ви обзема, вълна след вълна, любов тече чрез цялата ви същност и вие напълно се съкрушавате, както това се случи с Исая (виж Исая 6).

Преди посещението на Небесата видях Исус няколко пъти и Той даже разговаряше с мен, но всеки път бях много впечатлена от преживяването на Неговата Слава! Моята молитва е вие също поне веднъж да бъдете в Неговото присъствие!

Тази книга не се явява още едно „изучаване“ на тема Небеса, но това е проста история за нещата, които Бог ми е позволил да видя по времето на моите многобройни посещения. Тя не само ще ви пренесе в Неговата реалност, но благодарение на живописното описание, можете да получите представа за нещата, които видях на Небесата. Бог ми помогна да запомня тези места и след сътрудничеството ми с пророческия художник Волтер, тя чудесно оживя!

Моля ви, знайте, че това не е моя работа да убеждавам някой, че нещата разкрити на мен, реално съществуват: това е работа на моя най-добър приятел, Святия Дух, който много силно обичам. Това знание напълно ме освобождава не само да изпълня поръчаното ми от Бога, но и да се наслаждавам на това.

Повечето от тези пътешествия се случваха без предупреждения и независимо от времето ми. Аз бях просто „взета“ по волята на Святия Дух. Всяко събитие, за което ще разкажа, има малък предговор за особените обстоятелства, които ме заобикаляха когато бях взета.

Ако ме попитате как се подготвих да стана посланник на Небесата, то се боя, че това не е дълъг списък на „релегиозни“ заслуги. А обратно, ще ви кажа, че с удоволствие се явявам слуга на Божиите хора. Това ми е било предадено още от детството от баща ми.

Семейството ми (аз съм една от 15 деца, четири вече са на Небесата), макар и не богато, винаги се е стремяло да помага на отхвърлените, бедните, и забравените. Много сутрини, когато се събуждах и ставах, откривах на пода спящи хора, защото баща ми през нощта излизаше и довеждаще бездомни. Той взимаше нашия хлаб направо от фурната и го даваше на другите, които нямаха нищо. Моят баща наистина имаше Божие сърце към страдащите, а моята майка ме научи как да бъда ходатай и да се моля за осигуряване. Сега, след много години, на възраст 54 години, аз обичам да помагам на хората и научих на това трите ми дъщери: Кели, Кимбърли и Каси.

Ние също така бяхме научени да бъдем верни и да служим в църквата, към която Бог ни е присъединил. Ние не просто там се покланяме и общуваме, ние отдаваме самите себе си, също така и десятъка. Аз обичам своята църква, „Христианска Общност Нов Живот“, къдато бях член повече от седемнадесет години. Нашият пастор и съпругата му (в действителност цялото им семейство е в църквата) също обичат хората. Нашият девиз там е: „Покланяй се на Бога и цени хората“.

Ето защо, когато ни помолиха с гостроприемство да помагаме, моята майка каза “да“. Това означаваше в продължение на почти 6 години да приготвяме помещението, храната, да служим на хората и да почистваме. Това се случваше на някои редовни ежеседмични събрания и особени срещи. Някои от моите посещения на Небесата се отнасят за някои от тези срещи. Други се случваха в дома ми, в паркираната кола, по време на разходки и даже в магазина. Вече загубих бройката им, но всеки път се възхищавах на това, как бях грабната.

Няма НИЩО подобно на Небесата. Не е важно колко ще напрегнете въображението си, вие няма да можете да се приближите до това, което направи Отец. Има места, които приличат на земните, но някои свръхестествени неща просто не могат да се поместят в нашия смъртен разум! Аз все още се опитвам да предам някои от тях, но като „обикновен“ човек това да се направи не е лесно. Знам само това, че всеки би поискал да бъде там и за нищо на тази планета не си заслужава да се загуби този шанс. Ако сте свързани с някакъв грях, който ви задържа да дойдете тук, моля ви покайте се и се предайте на Исус (1 Йоан 1:9).

Той ще ви помогне, защото ви обича! Няма нищо невъзможно с Него и не е важно, колко е безнадеждна ситуацията ви. Той ви е създал, умрял е за вас и сега живее за вас. Библията казва: „Той умря за нас, още когато бяхме грешници“.

Той никога няма да ви остави и да ви разочарова! Той не само ви дава вечен живот чрез приемането Му като Спасител, но Той ще ви подкрепи със Святия си Дух, за да побеждавате всеки ден в живота си. Четете Библията и разберете, че кръвта Му е била пролята за вас. Всички ние ще имаме изпитания, докато се намираме на земята, но Той е способен да ни освободи от всичките от тях. Той вече е победил заради нас.

Много пъти, когато всичко около мен е тихо, при мен се появяват музика, видения, аромат, като че ли аз съм там. Също така, когато се разхождам, мога да почувствам „вятъра на Духа“, кръжащ около мен и същия „трепет“ ме покрива, както го чувствах на Небесата.  Това е като да получиш целувка отгоре, което ми напомня, че Той се грижи и знае къде съм. Тежко е да живея нормално живота тук на земята, когато знам, какво ме очаква на Небесата.  Може би е добре, че никога не са ме питали дали искам да остана там!

Искам да знаете, че се сблъсквах с много изпитания в живота си, но нищо не може да се сравни с това, което изпитах в последно време. Понякога това беше почти непоносимо и даже с моя дар на вяра се учудвах как съм могла да преживея тази атака. Но винаги побеждавам с помоща на Божието Слово и гласа на Святия Дух.

Макар, че бях на Небесата и ми бяха разкрити тайни, това не ме предпази от атаки, общи за всички нас. Аз осъзнах, че чрез всичко това Той ще ни запази в съвършен мир. Затова продължавайте да вървите, покланяйте Му се и провъзгласявайте Неговото величие и врага ще избяга далеч от вас, когато принесете на вашия Бог„хвалебна жертва“. Дяволът не може да е там, където обитава Божието присъствие.

Четейки, бъдете говоти да се удивлявате, изпълвате и вдъхновявате за това какво очаква тези, които отговарят на призива на Исус своя Спасител и тези, чиито бъдещ дом са Небесата!

Аз благодаря на моя небесен Отец, Неговия Син и Святия Дух и изкупените, живеещи на небесата, които ми позволиха да видя домовете си, също така и на двата ангела-писари, предназначени да ми помагат в този период от живота ми. Нека Бог да даде благодат на моите близки да има търпение да живеят с тези, които ги няма много време!

Особена забележка

Моля ви, прочетете Том II и Том III, които ще бъдат продължение на описанията на моите пътешествия на небесата. Ние също така издаваме (по заповедта на Святия Дух) детски  серии, основани на тези книги, „Приключения на Небесата“, с автор моята по-малка сестра Джен Воорхис. Всички книги ще бъдат преведени на много езици, за да може народите да прославят Бог за Неговата благост.

СЛАВА, ЧЕСТ И ХВАЛА
НА МОЯ  НЕБЕСЕН ОТЕЦ,
НА МОЯ ГОСПОД ИСУС И СВЯТИЯ ДУХ
ВО ВЕКИ ВЕКОВ!