вторник, 14 август 2018 г.

Отваряне на Небесата - Глава 10

Уверете се, че вие ще отидете в Рая

В тази глава се обяснява как да се спасиш или както някои казват „да се новородиш“. Това означава, че вече няма да бъдете отделени от Бога чрез греха, но ще станете част от Неговото семейство, приемайки Исус като свой Спасител, и затова след смъртта ще отидете в Рая. Библията обяснява всичко това в Йоан 3:16,17: 16Защото Бог толкова обикна света, че даде своя единствен Син, за да може всеки, който повярва в него, да не умре, а да има вечен живот. 17Бог не изпрати Сина в света да съди света, а да спаси света чрез него. Това е лесно и е безплатен подарък. Вие трябва да изповядате греховете си и да Го приемете с вяра. Исус е единствения път до Отца. Не чакайте, когато ще „очистите“ сами живота си, Той ще ви приеме такива каквито сте и след това ще ви промени отвътре!

Покайвайки се за греховете си, вие ставате нов човек, а „старият“ си отива. Това означава, че вашето сърце е променено и сега иска само Божиите неща, а не греховните. За да растете духовно, трябва да четете Божието Слово. Също така е полезно да развивате взаимоотношения с тези, които познават Бога и ще ви помогнат да станете силен християнин. Ако се свържете с местната църква, то ще можете да получите практически съвети и ръководство, които ще ви помогнат да намерите предназначението си и целта, които Бог е приготвил за вас.

Следващата крачка, това е кръщението ви във вода, което е външният белег на вътрешната ви промяна, случила се в живота ви. Това символизира, че сме „умряли“ с Христос и сега сме възкръснали и сме станали нов човек. В повечето църкви има редовни служби за кръщение и там, когато ви кръстят ще се радват да ви приемат в Божието семейство. Първата църква, както е посочено в Деяния на Апостолите, е кръстила всички новородени.

След това трябва да позволите на Святия дух да поеме контрола над живота ви, след като сте получили кръщението в Святия Дух с проявлението говорене на езици. Това ще ви даде сила, както е било при апостолите в книгата Деяния. Бих ви посъветвала да прочетете цялата книга, за да разберете как това е променило живота им. Ще станете все по-чувствителни към чуването на вътрешния глас на Бога, който ви говори. Святия Дух е изпратен, за да ви направлява и утешава. Той не е нещо страшно, което трябва да избягвате, както някои учат. Когато се случи голямото изливане, споменато в предговора на тази книга, много хора ще бъдат изпълнени със Святия Дух и ще се случват много чудеса!

Всеки, който следва Христос трябва да проявява Неговия характер. Той дойде, защото обича всички хора и затова ние трябва да направим същото. Ние не можем да обичаме „греха“, но можем да „обичаме“ хората в Христос. Прочетете посланието до Галатяните, за да разберете как братята и сестрите в Христос са длъжни да се отнасят един към друг. Ние трябва да се стараем да придобием добро свидетелство, което да е записано на Небесата.

Исус иска да имате победа над греха всеки ден в живота си. Божието Слово казва: 4Това е така, защото всеки, който е дете на Бога, побеждава света. И ето как извоювахме тази победа над света: чрез нашата вяра. “ (1 Йоан 5:4). Дяволът ще ви изкушава, но вие не трябва да се поддавате. Исус може да ви помогне да побеждавате, защотото ... защото Онзи, който е във вас, е по-велик от онзи, който е в света. (1 Иоанна 4:4). Когато почувствате желание да се поддадете на греха, просто тичайте при Него и Той ще ви помогне. Ако паднате в грях, най-лошото нещо е да се опитате да го скриете, но по-добре е да си признаете бързо и да приемете Неговата прошка. Ако вие скриете греха, то дяволът може да го използва против вас и след това настъпва съда. Колкото повече се дърпате, толкова по-трудно ще бъде да се покаете. Неговата прошка е достъпна за всички нас и Неговата кръв може да превърне най-големия грешник в СВОБОДЕН!

Аз знам не само, че Христос умря за греховете ни и проля кръвта Си пред престола на Бога, но видях това! Сега ще ви разкажа за едно от най-необикновените и незабравими преживявания, които някога съм имала. Това се случи през април на 1998год., когато бях на вечерната служба в църквата. През това време търсех по-дълбоки взаимоотношения с Отец и прекарвах много вечерни срещи в поклонение и ходатайство за дома ми. Жадувах за повече от Господ и когато стигнете до такъв момент в живота си, Той обезателно ще ви го даде.

Ние се покланяхме в продължение на тридесет минути и след това пастора извика определени хора за молитва. Той извика всички служители, които бяха на пълно работно време.  Тъй като Бог ми каза, знаех, че един ден ще бъда в служение на пълно работно време, но аз не отидох, защото времето още не беше настъпило. Пасторът полагаше ръце на излезлите отпред, молеше се за тях и после те се връщаха по местата си. В помещението чувствах Божията слава и знаех, че там присъстваха ангели. Почувствах, как Святия Дух ме подтикна да изляза напред за молитва, затова Му казах: „Ако пасторът каже, че е необходимо още един човек да излезе, тогава ще изляза“. В следващия момент пасторът ми каза тези думи и аз излязох напред.

Колкото повече се приближавах, толкова се засилваше Божията слава. Ставаше все по-трудно да се диша и около себе си чувствах горещина. Около мен стояха разпоредителите, защото понякога, когато силата на Бог идва върху вас, вие можете да паднете. Когато пасторът положи ръце върху мен, почувствах как огън преминава през цялото ми тяло. Това изхвърли назад не само мен, но и разпоредителите, които стояха отзад. Бог използва ръцете на пастора, за да освободи този огън в духа ми. Той премина през цялото ми същество, изгаряйки всичко, което не беше от Бога. Стените на сърцето ми бяха очистени от всякакво желание за този свят и всичките спомени от миналото и после мина през главата ми, за да изчисти живота ми!


Спомням си само когато паднах на пода и тялото ми започна много да трепери. Не се нараних по никакъв начин, но бях потопена в Слава и това беше реакция на организма ми към нея. Смътно си спомням, че някой ме покри и се отдръпна. По-късно разбрах, че през цялото време на служението съм лежала отпред на пода. Пасторът знаеше, че Бог нещо прави и не позволяваше на никой да ме притеснява. Даже са ме оставили в църквата и са ми сложили охрана, а след това са се обадили в къщи, като са казали, че ще звъннат по-късно, когато съм способна да си тръгна. Това разказа дъщеря ми на следващата сутрин, която е вдигнала слушалката, когато са звъннали от църквата. Тя ме е чакала почти до полунощ, но аз все още съм лежала там треперейки. Но това, което не е знаела, е къде съм била взета от Божия Дух.

Когато паднах на пода, ангел Господен ме взе (духът ми) и ние напуснахме земята.  Всеки път, когато отивах на Небето, винаги ставаше „мигновено“ и воъбще не чувствах как се премествам. Преди малко съм била тук и след секунда вече съм на Небето. Но този път беше различно, защото изведнъж почувствах, как се придвижвахме с „огромна скорост“. Видях милиони светлинни лъчи, идващи точно към мен, както става в киното. За определено време се преместихме и изведнъж спряхме и аз почувствах почва под краката си. Отворих очи и веднага разбрах, че съм на Небето. Когато осъзнах къде сме, сърцето ми затуптя силно, защото стоях пред гробницата на Исус и камъкът вече беше отместен. „О, Боже!- казах аз- „какво виждам?“

Чух как някой вика и се обърнах. Видях красиво момиче,което държеше нещо в ръцете си.  Тя изглеждаше на около 19 или 20 години и имаше дълги черни коси. Тя надникна в гробницата и видя ангелите, които я попитаха защо вика. Тя каза: „отнесли са моя Господ, и не знам къде са Го сложили“. Тогава се появи Исус, но Мария не Го позна. Тя Го попита, дали той не е отнесъл Исус. Тогава Исус й каза: „Мария“. Тя изтича при Него, лицето й излъчваше  радост, когато Го нарече: „Равуни“ /Мисля, че това на еврейски език означава „учител“/. Исус й каза: „не се докосвай до Мен, тъй като още не съм се възнесъл при Моя Отец; но отиди при Моите братя и им кажи: възнасям се при Моя Отец и вашия Отец, при Моя Бог и вашия Бог”. Тя веднага изтича да разкаже на другите, какво й е казал Исус.

Когато тя си тръгна, в небето се появиха много ангели и Исус се издигна да ги посрещне, а аз го последвах. Това беше завладяващо зрелище, когато заедно се издигнахме , и което няма да забравя НИКОГА. Не ме интересува, ако някой не ми вярва, но това винаги ще бъде "Божествен" момент в живота ми. Когато продължавахме да се издигаме, ангелите застанаха напред и около Исус. Даже атмосферата около нас беше още тъмна, но сиянието от Славата около Исус осветяваше цялата област. Ние преминахме без препятствия през второто небе и се отправихме към светлината, която беше по-ярка от слънчевата.

Когато влязохме в третото Небе, което е Божият дом, хиляди и хиляди ангели дойдоха да посрещат Исус. Те ни съпроводиха през портата до Престола. Това, което видях след това е трудно да се обясни и даже, когато пиша за това, чувствам върху себе си Славата! Безброй ангели лежаха на пода, когато Исус дойде при трона и при Неговия Отец. В същото време Ангел Господен носеше прекрасна ваза и сега я предаде на Христос, когато стоеше пред своя Отец.

Пред нас имаше не голям олтар и върху него имаше изискано покривало, конците на което бяха така преплетени, че ми се струваха като живи. В тази материя се движеха златни, сребърни, виолетови, червени и зелени цветове. Аз едва можех да стоя, защото силата, излъчваща се от престола беше толкова голяма. Проблеснаха светкавици и звукът беше като гръм, когато Отец вдигна дясната си ръка.

След това внезапно настъпи тишина, когато Исус взе вазата и я обърна върху олтара.  Точно сега преди Той да започне да излива кръвта Си, видях слово, което се появи на покривката пред Него. Беше написано: „Страх“, но когато кръвта го удари, чух звук, подобен на съскане на вода върху горещ тиган: „ССССССССС“, и тази дума се изпари веднага. Върху покривката се появяваха думи една след друга и всеки път кръвта ги премахваше. Това бяха думи като: „Омраза“, „Болест“, „Скръб“, „Убийство“, „Хомосексуализъм“, „Безумие“, „Прелюбодейство“, „Болка“ и много други, и всеки път те изчезваха от кръвта на Исус. Когато се появи последната дума „СМЪРТ“, кръвта я удари  и тя си отиде завинаги. Бог стана, вдигна двете си ръце и извика: „ДА, Свърши се!“ Всички викаха и танцуваха от радост. Това направи Исус, най-голямата жертва, отдадена някога и заплатена чрез кръв. „Живото“ покривало сега беше цялото в скъпоценната кръв на Христос и завинаги ще се намира на милостивия престол на Бог. Колко беше свято да преживея това и се учудих, че можах да оцелея!

(След това се върнах в църквата).

Беше 5 часа сутринта, преди да извикат мъжа ми да дойде да ме вземе и той ме доведе в къщи. Не бях нормална около две седмици. През това време имах видения, но ще ги споделя с вас друг път. Аз наистина зная, че Той плати най-високата цена за всички нас. Как може някой да отрече такава Любов?